Florida2014.reismee.nl

kathy

vanochtend om 8.30 vertrokken richting Palmbay naar Kathy en Hans , na ongeveer 1.30 rijden kwamen we aan bij Kathy.

we hoefde niet aan te bellen de deur vloog gelijk open en na bijna 3 jaar stond ze daar als vanouds gezellig.

natuurlijk eerst bijkletsen lekker roddelen over iedereen , kijken wie er nog steeds is op het werk en wie niet meer !

daarna zijn we naar het strand in Melborne geweest het lievelings strand van Kathy en Hans hier word veel gevist vooral op haai!

daarna geweldig geluncht bij Squitlips een reuze leuke tent met geweldig eten recht aan het strand.

onderweg nog naar een supermarkt geweest voor het avondeten , en toen lekker relaxen in de serre met een biertje en ouwehoeren over van alles ennog wat.

en nu naar bed morgen vroeg op want we gaan de hele dag varen en naar de dolfijnen , heb er zin in!

José Verheijen

Hartstikke leuk allemaal zeg, geniet er maar lekker van en ik hoop dat jullie veel dolfijnen zullen zien!! Da's echt hartstikke leuk om die beestjes zo dichtbij te zien, wie weetzie je nog wel een ORKA in t echt, ook een dolfijnsoort!!! veel plezier en doe ze daar de groetjes!!!xxxx