Florida2014.reismee.nl

fort lauderdale

na een laatste nacht en ontbijt in Port of thr Islands opweg naar Fort Lauderdale en ritje van ongeveer 2,5 uur , dus we waren rond 12.00 uur in het hotel.

we hebben hotel Summerlands Suite dat zijn allemaal kleine apartementen bij elkaar met zwembaden , dus echt americaans.

eerst maar eens een rondje boulevard doen , nou die is hier kilometers lang dus bij het eerste cafe zijn we maar gestopt om te lunchen met een biertje erbij!

gelijk maar eens rond gekeken waar we vanavond gaan eten!

en nu maar eens rusten bij de pool!!!

toch nog ff gezwommen in het badje heerlijk warm , temperatuur van het water 104 gr farenheid is ongeveer 40 graden dus super warm.

het is wel lachen want de mensen hier lopen met winter kleren aan en wij in zomerkleren dus wel een contrast.

en het eten is hier allemaal veel , we hebben net gegeten en je krijg hier bijna 0.5 kilo vlees en dan de rest nog , en als je iets laat staan vragen ze of het niet goed was , ik ben geen koei ik heb geen 4 magen , ik kan dat niet op!!

maar nu uitbuiken en slapen morgen weer een dag.